mandag, november 24, 2008

Ulite tankefull ja....


Det e jammen mye å tenk på førr tia! Eller som Petter Solberg en gang så fint sa: It's not only only, but but.... *knegg*
Men seriøst: Vi ska få oss nytt soverom, å eg kjenn eg e jo nesten verre enn unga å knytt meg tel teng og tang. Ska liksom aldri søv der meir!? Kanskje lik så greit. I tillegg ska begge de to største ungan flytt opp en seng-størrelse, litt vemodig ja.. Men verst e jo lille Vebjørn, han bynn jo å nærm seg fire måneda. Edvard flytta på eget rom da han va 4 mnd(ja, då gråt eg mine (u)modige tåra), men eg VIL rett å slett ikke at han ska bort fra meg enno..
sukk.. det va vesst ikke så lurt av meg likevel å lat som han va en nyfødt baby de første tre-fire mnd..
Men lille gullet mitt bi nok å fløtt på eget rom over jul. Å Edvard ska søv i storgutt seng om ikke lenge. Sært!! Men det e no tre gutta som eg trur bi en bra søskengjeng, dem e jo så gla i kverandre allerede. Godt tegn! Ska minn dem på det når dem bynn å krangel om ikke lenge *hirr, hirr*

No ska eg å Einar opp å lalle oss i flatseng på stuegolvet. Alt står på høv der oppe no!! Seriøøøøst på høv! Har bestilt ei helg for meg sjøl som ska bestå i rydding, sortering, rydding, sortering...... Æ gler mæ! :D

Natt, natt!

ps: Eg legg med et søtt lite bilde av litt av fam. Sommerseth :D

1 kommentar:

Lene sa...

så kul blobben din har blitt nå da :D

Må ærlig innrømme at når eg såg det der bildet av dere førstegangen så blei eg litt skremt, kanskje litt skeptisk, ihvertfall betenkt *knegg*
hÅper du pisker det mannebeinet ditt rundt omkring så du får kommet i orden i god tid før jol...
29 dager igjen nå vettu *klem*