fredag, november 21, 2008

Helg

Helga e endelig her, det e mørkt å kaldt ute, å varmt å lunt inne. Fyr i peisen, det e koselig det!
Edvard har fått vannkoppa å ha vært heime i dag, han e ganske masat å gnålat men ellers i fin form.
Vebjørn lille e en gutt som veks masse, åsså e han stortsett blid. Begynt å flir ordentlig også no! :) Men når han først bi sint, så bi han Skikkelig sint! Det e som å slå på en bryter, omtrent...

Ellers e det kaos i huset, no e det full oppussing. Det e tapetbita å spiker overalt! Å sånn bi det sikkert til sånn ca i fem-på-tre-tida natt til julaften.. ;)

Julegavan e snart ferdig, heldigvis. No vent eg bære på en plass eg kan sett å pakk dem inn. Ikke like lett å finn! :)
Åsså sku eg ha fått laga å sendt avgårde litt kort i år. Har så dårlig samvittighet før alle de som e så flenk å send kort at oss, mens vi kanskje grei det annakvært år, vess vi e flenk :P
Men i år SKA eg få ordna det!!!
I promise!! :) Men no ska eg sjå barne-Tv med Edvard-guttn, før det e kveld på han, han e kjempetrøtt...

Ingen kommentarer: