mandag, november 17, 2008

Javisst, javisst....jau!

Her sett eg i mitt lille sukkerspinn å trur at eg eno så flenk å blobb at det går ikke an! Men innerst inne veit eg jo at eg e ulite træg no, så et spark i baken va nok på sin plass.... kan mulig godt hend at det her med to blogga bi ulite mykje å hold på med... eg vurder at dem ska inngå partnerskap med hverandre, å inngå sameie..
Forrige uka va eg på Nesna å holdt leven der, vi dansa både kreativ dans og sånn Stomp(di der med kostan å søppelbøttn..) Rimelig kreativt må eg sei!
(U)heldigvis vart den herlige framførelsen filma, så det e godt mulig det bi publisert en gang! Så bære watch out!

Ellers driv vi å planlegg omkalfatring her heime; vi ska fløtt inn på Størstn sitt rom, og Størstn og Mellomstn ska fløtt inn på vårres(dem veit ikke at dem får større rom; dem trur dem ska bo i lag på det nest minste rommet! hehe..), og Minstn, stakkar, han må nok bo i lamme meg å Einar ei lita stund tel. Men etterhvert får han eget rom i ett par år. Så i mårra bær det avsted før å handel maling og diverse. Å tilslutt!! når det e ferdig, får eg meg en friplass oppe der eg får ha klipp-og-lim-sakern mine!
Så eg e litt gira, gled meg tel å bynn! Ska legg inn bilda, når det e ferdig(sånn i 2010 en gang...)

Eg undrest på om eg ska legg med et fint bilde no, eller? Nei eg lar va, ska leg med nakka fint neste gang. No ska eg heller puss opp blobben min, få bort det der kliss-rosae, det va'kke helt meg. :o)

3 kommentarer:

Simon Hansen sa...

Om du tek i bruk kategoriar og merkelappar, så skulle det vel gå greitt å ha klipp-og-lim-greiene og alt dette andre éin og same vevlogg.

(Det hadde forresten vore kjekt å sleppa vera medlem av Blogspot for å gje innspel)

Nina sa...

Aha! Da kanskje eg må "åpn opp" for andre? ja, eg har litt igjen å lær, kategoria å merkelappa har eg ikke fønne ut av enno. Men I'm on it! :)

Anonym sa...

Eller Blogspot kallar vel dette for «Etikettar», men det går for det same.