torsdag, november 27, 2008

Juledilldall..

Har seriøst bære tre julegava igjen! Å i dag vart nesten alle listen på nyrommet mala, så då e det ikke lenge til vi ska fløtt inn!
puh...
I mårra ska eg lag adventskalender til kørvgjengen.. Lur på ke i alle dager vi ska kjøp til minstemann i julegave!?! Alle gode forslag mottas med takk... Han e jo bære 4,5 mnd då, å det e begrensa ke dem treng. Å leka bi han jo ikke å bruk lenge, + at han ha arva alt i frå storebrødren... :P Kan jo ikke utelat han heller!?!??

FORSLAG!!!

De andre kørvan ha vi ordna det meste av julegavan åt...godt å va nestn ferdig. No mangel det bære å pakk dem inn, jo fortere jo beire!

Plan for kvelden: Dametrim!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du stress meg opp asså!!! eg sku jo va tidlig ferdig men det e eg jo ikke.... grøss å gru! Julegavetips tel minstetrollet: gåbil ( det ha mine to fått første jula..) eller rett og slett litt penga på konto som står å godgjær seg mens du finn ut nå han treng.. det e jo ikke akkurat sånn at han kjem tel å merk om det e en pakke mindre der... E det lov å spørr ka dåkk ha kjøpt tel larsen og ellart? sånn at ikke vi kjøp det samme tel larsen, å så treng eg tips tel trygvetrollet. Han har jo jammen alt han treng han og jo!

Nina sa...

ja, dem får fellesgave i år: køyeseng! åsså ska dem få en gave kver før seg. Ellart trur eg får et sånn lokomotivet Thomas(han prat BÆRE om han thomassatoget) å LM får nok muligens indianajones-lego. Det e i allfall ståa no :)
Apropos gåbil, det tenkt eg og på. Men EJ har jo enno ikke slete ut den han hadd! så veit ikke helt. Hadd jo vøre artig å hadd ettelleranna ligganes under treet der.....eg går i tenkeboksen! :o)
Tips til Trygve: no ha jo ikke han sett så mye disney-channel som EJ, men om du vis han litt thomas toget no framover kan det hend han bi gla før nå sånt. ellers har du jo utallige brio-togsett, duplo-sett, kanskje han kan få sykkel?? sånn pittelitn, søt ordentlig en :) eller trillebår å snyskufla, så kan han hjelp papsn sin å mok sny.. Snekker-sett? Egen komfyr?(dem har på tilbud no på meyer-lekebutikk..)