lørdag, november 08, 2008

Nyeste nytt..

Eg e litt glømsk på det her.. Trur ikke det e mange som les her da men..Vi har hatt barndåp no i helga, det va kjempekos. Eg pynta no å greier, laga koldtbord og kosa meg. Åsså kom sjølve dagen, åsså vart eg søren klype meg sjuk. Betterde!! Jaja.. Guttn fikk vattn i hodet og alt e egentlig bære velstand.. Ska legg inn et lite bilde av han seinar..
Neste uka e det skoleuke, på Nesna, å det gled eg meg massssse til! :)


By the way: på fredag bi eg jo 26 år :o)

3 kommentarer:

Lene sa...

Du blire ei gammal røy du da ;)

*lol*
eg og blir det tre dager etter deg ;)
gleder meg til å se bilder ifra dåpen :D

Unknown sa...

Hoi!! fann den der bloggen din sjøl om du ha skreve feil på msn'din;-) så då vart eg så inspirert at eg mått leit fram min... karisgaleverden.blogspot.com! kom på besøk:-) :-)

Unknown sa...

du kan'ke sei nyeste nytt når det e ei uka si du la det inn veit du;-) herved får du et spark bak tel å skriv litt i blobben din!!!;-)