søndag, november 30, 2008

Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag???

Er det advent?? JA!!! Å kor mange lys ha eg tent?? Ingen! Ikke en gang i mitt eget lille hode... :P
Eg kjem rett å slett ikke tel før å finn alle de der adventstengan vårres... Ska gjør ett nytt forsøk no snart(jada eg droppa dametrimmen i dag..) eg ska rett å slett klatter opp på kvestn å ikke kom ned før eg finn nåkka... Men ha no hengt opp kalender åt guttan, å pakka inn pakka å hengt opp nån..

No i kveld trur eg vi fløtt madrassan vårres inn på nyrommet! Ha vørte kjempefin der no! Ha fått all listn på plass, bære kontakt-dekslan igjen. Ska innom byen den her uka å finn gardina å litt sånn. Må bære bestem meg før korsn farge..

Ongan sitt rom bi nok ikke ferdig med det første, e så mange prosjekta som ligg på lur overalt at han Einar fær bære som en jo-jo rundt omkreng å monter varmepompe, monter dass, mal strie å legg liste, hos all slags folk. Stakkars, trur det bi godt med en juleferie åt han! :)

No ska eg bære gå en liten tur med ho Ulva, så ho får spreng litt...

2 kommentarer:

Unknown sa...

steike ke flenk eg e å kommenter i dag, en i kvar blogg! menne det eg sku no sei va at hvis du e på mo samtidig me meg den her uka så kan vi jo ta en advents kakao og nå anna godt på kafe?? så kan du fortsett å pump i meg gode julegavetips for eg e helt blank...

Nina sa...

Den e grei du :o) Eg send deg et piiip! :)