mandag, november 24, 2008

Ja, eg veit det e litt labert her inne enno...

Men alt eg ei å har av hobby-kreativitets-greier står stuva i hop i pappeske, i påvente av en plass å ha det! Men det bi snart nåkka, eg må bære va tålmodig litt tel... Har forøvrig fått meg sånn adventskalender, sånn med stempel inni, (fra Kreativ Hobby, trur eg det va).. Dvs, den e underveis.. :)

Har jo fått to nye stempel i bursdagsgave hos min gode venninne, Lene! Det ene e med navnet mitt på, det va skikkelig artig å få :)

E bære å vent, vent, vent, vent......vent................vent.......................................................... . . . . . . . . . . .

3 kommentarer:

Lene sa...

Det er bare å holde seg i spenning til Ninamor er klar med alle sine kreativiteter :D
Gleder meg at du blei fornøyd med stempelet med navnet ditt på ;)

Nina sa...

Ja! Eg e superstolt no ;o) Du ska få det første kortet med Nina-stempel på! :)

Lene sa...

ååå guuuuud som eg gleder meg :D
*ivrig*