lørdag, februar 28, 2009

Trening, livsstilsendring og sånt..

Eg har i grunnen ikke skrevet mye om det her, om den o'store livsstilsendringen min ;)
Har derfor lagt link til tråden min på vektklubben sine sider. Det forplikta litt mer hvis eg gjør det litt meir "offentlig" ;)
På den tråden skriv eg litt om treninga eg gjør, vekta, motivasjon og diverse. Det går i grunn veldig bra :)
Har gått greteroedekurs i ett år no(først gravid-kurs og så ammende). Dem sku vesst skriv en artikkel om meg, trur det kjem på tirsdag. Fokuset e at eg ha gått gravid/ammende-kurs, sånn at fleire får veta om det. :)
Kanskje eg får tell å legg ut link til det her da...
I dag e det lørdag, kose dag! Det e veldig fint vær ute. Mulig det bi en hyttetur! Å om det ikke bi det, bi det i allefall en skitur! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg e stolt av deg! du e flink, og igrunn et forbilde eg burde benytt meg av...
Men eg ha vært flink i dag da, ha gått tel ho bestemor og heim igjen. Ikke verst med tanke på at postkassen ha vært den lengste turen eg ha tatt på mange måneda.

Nina sa...

Takk! :o)
Det e jo i grunn ikke enkelt det her, men no har det jo gått et år, så en del nye vaner sett godt endelig. Ting tar tid! Å du kjem nok etter du og! ;)

Anonym sa...

Skomlest gjennom trådn på vektklubben, og må sei e e imponert over ke du har fått tell... Får itje helt te dæ dær mæ å tæl kaloriæ etc, og skjeiæ litt førr ofte ut mæ både snop og feil mat, mæn må sei at træningsgledn e faktisk nåkko som e har funne, og som e har nytt godt av dæ siste halve åre... Løkke tell videre Nina!