mandag, februar 23, 2009

Blææ...

Enkelte dager er bare piss, sånn som i dag. I hvertfall på arbeid, har et korps jeg dirigerer der ungene er så fryktelig flink til å snakke og kommentere hele tiden, så tilslutt i dag ble jeg skikkelig sint! Det var ikke noe moro nei :P
Liker ikke sånt.
Så nå har jeg trøstespist framfor en episode av Himmelblå på dataen. Men det var tildels heeerlig mat da! Tomat- og mozzarellasalat:

2 tomater
1 pk fersk mozzarella(sånn som ligg i vann)
Noen dråper olivenolje
salt
Basilikum

Skiv osten og tomaten og legg det på fat(enten annenhver skive, eller "hulter til bulter"),
salt og krydder etter smak(i den rette sesongen e fersk basilikum veldig godt)
Og drypp nån dråpa olje over etterpå. Nam!

Ikke verst at jeg begynte det her innlegget med å fortelle hvor sur og lei jeg var, å endte opp med å gi ut en oppskrift. Snakk om å skrive det av seg ;)
Er nok det beste å være i godt humør ja, men sånne kjipe dager må vel komme fra tid til annen. Men i morgen er atter en ny dag, og den skal bli bedre :o)
Dagens musikkvideo finner du her, den kan man ikke unngå å bi i godt humør av :) og energi!!

Ingen kommentarer: