fredag, februar 27, 2009

Helgen, here we come!

Da var det helg igjen for Sommerseth-klanen! Ikke hvilkensomhelst helg da, men første helgen i pappapermisjonen til Einar. ;o)
Han skal ha permisjon til langt uti mai en gang, det tror jeg han trenger :)
Men selv har eg jo en veldig grei turnus i grunnen, har jobb annenhver langhelg, så stortsett bi vi heime i lag på ukedagan. Og så har eg arbeid i lurøy hver mandagskveld da.
Men på dagtid bi eg jo heime. Så i grunnen trur eg at eg bi heime å pass unga, mens han får tid til alle sine prosjekta(les: World of Warcraft, hehe). Utpå vårparten bi vi uansett å begynn på en garasje-plan vi har ;)
Edvard va i karneval i barnehagen i dag, han sku va thomas-toget, men fikk kostyme-prestasjonsangst i siste liten, og villa ikke ha på seg den :P Men men...
kanskje neste år bi hans år :D

Ingen kommentarer: