lørdag, februar 21, 2009

Storkosing no ja!

Eg e heime åleina, gutta boys e på fjellet i snyværet. I dag ha eg bære kosa meg. Såg på tv på mårran, så gikk eg meg en times trille-tur i snyværet. Når eg kom heim, moka eg sny fra trappa, bært inn ved, og rydda huset. Kosa litt med en litt snørrat Vebjørn innimellom, han e jo tålmodig som en engel!
Etterpå dusja eg å tok ansiktsmaska, herligt! :D
Når Vebjørn va lagt seg i 7-tia, laga eg Sushi! Så no sett eg i sofaen å ser MGP, med masse sushi, popcorn og sjokolade i skapet, dataen og nyeste Woman-bladet. Multitasking, ja! Men eg kos meg glugg ihjel! :D :D

Men eg bi nok å savn kjærestn sånn ved leggetid, da e det litt ensomt. Men først! KOOOOOS! ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

Heihei!
Tenker du koser deg.
Her er me i telemark og koser oss med vinterferie.
Men den susien din stiller eg meg litt skeptisk til.

Hihihi...