onsdag, februar 18, 2009

Award-utfordring... ;o)

Denne her har jeg fått hos May Connie og er både en award og en utfordring:


Jeg skal nevne noen gode kvaliteter som mannen min har, og nevne 6 ting som gjør livet mitt meningsfylt:

Min mann:
Han e den mest tålmodige eg veit om! Og snill som fy :) Han har sin helt egen måte å vis omsorg for meg på, sånn som å legg tannbørstn min klar med tannkrem på om kveldan, åsså suss han meg hver morra før han fær på jobb ;o)
Han e superflenk med ungan sine, og dobbelt så tålmodig som meg. Han e veldig flenk å vis dem og lær dem nye teng, åsså e han veldig opptatt av at vi alle ska ha det bra :)
Oooog en veldig bra humor ;) Åsså kan han alt! uansett ke som e ødelagt eller Umulig. Min egen Byggmester Bob :*

6 ting som gjør livet mitt meningsfylt:

-Først og fremst familien min, eg har verdens søteste unga og mann i huset :)
Familien og venna rundt e også medregna, uten alle dem ha det vøre fullstendig meningslaust.
(også den søte bikkja mi da...;)...)

-Heime! Altså ikke bære korsn som helst hus å bo i, men at man har en Heim, der man trives, på en plass man trives. Eg føl eg har begynt å få det sånn heime som eg trives i. :)

-Musikken. Veit ikke helt ke eg ska sei her, men musikken ha no fulgt meg sia barndommen. Der finn eg trøst og oppmuntring, eg får energi og eg får ras fra meg sinne om eg treng.
Ekstra godt e det når eg får tid og mulighet til og spell :)

-Jobb/jobbmulighet/inntekt. Det her flyt litt i hop. Men sjøl om eg kanskje ikke akkurat har drømmejobben, så e eg i hvertfall sikra inntekt, og eg veit at en dag finn eg den rette jobben. Det å ha ei utdanning e jo ei trygghet(ska no va det i hvertfall..) så eg trur nok det bi og ordn seg.

-Hytta vårres! Der e det herlig å va :D På vintern e det isfiske, grillkos, skigåing. Sommern fisk vi både fra land og båtn. Og det å sett ute i sommernatta mens ungan ligg inne å søv, å sjå på naturn og hverandre. Det e kos det! :)

-Trening. Eg elsk treningssenteret mitt! Sjøl om eg må kjør et godt stykke før å bruk det. Men det e ingenting som gir meg meir energi enn å tren der. Bære det å gå inn dit e motiveranes!



Det va vanskeligere å rams opp livet mitt enn eg trudd!... :) Eg gir utfordringa videre til Lene, og Kari. Shoot! ;o)






1 kommentar:

Anonym sa...

hjeeeeeelp, den må eg få lov tiol å tygge litt på *glis*
Eg er i vinterferie modus ;)
Skal skrive det i bloggen min når eg kommer heim igjen :D