tirsdag, februar 24, 2009

Kreativitetstørke...

Jeg har ikke en fnuggeste ide om hva jeg har lyst til å lage. Jeg bare vet at det må jo være noe fint, men hva?
Jeg har i det minste fått ryddet pulten min, nå begynner plassen min å bli litt fin ja :)
Apropos kreativitet, jeg har tenkt en stund på å lete fram symaskinen min, og muligens sy noe..?
Sydde lappeteppen til min første gutt, da hadde jeg aldri gjort det før, men det gikk nå på et vis ;o)
Tenkte jeg kunne evt. sy et til til minstemann, eller kanskje et nytt voksi-posetrekk?
Jeg har jo allerede vært og kjøpt noen fine stoffer, som har blitt liggende.
Størstemann i huset ønsker seg også lappeteppe-sengetrekk... Så på sy-siden er det nok å gjøre.
Også har jeg jo litt garn(en hel pose faktisk) som jeg var dum nok til å kjøpe. Det må også gjøres noe med, selv om jeg ikke er noe særlig til å strikke... :P
Men noe må gjøres! ;)

4 kommentarer:

karis gale verden sa...

litt tørke her og... eller,eg gjør jo masse på strikkefronten, e bare den her scrappinga som sett langt inne å eg har en HAUG!!! med kort som må lages, helst i går... men i dag har eg en liten plan om å få kommet litt igang kanskje om eg bare kjem meg opp av sofaen

Prinsesse Mari sa...

Her er det mange gode ideer som kan få kreativiteten til å blomstre. http://monsterarkivet.blogspot.com/
M

Loppelill sa...

Så fin blogg du har!! Det dukker sikkert plutselig opp noe som inspirerer tenker jeg :)

Nina sa...

Takk for tipset Prinsesse Mari :o)
Tror jeg må strikke meg en puff ja! Det var en fin nettside :o)
Loppelill:Tusen takk! :o)
Gale Kari ;), du e no uansett kreativ så det hold :D