søndag, september 27, 2009

"Feriedager"

No har vi her i huset hatt såkalt "ferie", dvs ongen har vært ute av redet og besøkt alskens besteforeldre. Vi voksne har hatt mange plana for helga, som innebært både Trondheimstur, hyttetur, Brønnøysund-tur, bodøtur, bassengtur, KINOtur og en del anna forslag.
Tilslutt endt vi opp med å gjær...ingenteng!
Økonomi, værvarslet, energinivå og diverse gjor sett tel at vi egentlig aldri kom oss nån plass.
Fredagskveld va vi på besøk hos naboan å smakt litt vin, å det gjor vi tel klokka va veldig seint.

Dagen i dag (søndag) brukt vi framfør tv'en å såg norsk skrekkfilm, Fritt Vilt 1 og 2.
Undertegnede kan herved skriv under på at eg e særdeles lettskremt. På tross av at det va lyse dagen va eg hypernervøs å redd, å sprang rundt i stua som en gærning, med ei puta i handa.
Men klart ikke la vær å sjå på.... ;) Så fekk vel trimma litt, å det e jo bra! :D

På håndarbeidsfronten har eg gjort lite, men har bestilt meg litt stæsj, som kjem snart. Litt tøy å litt pærler å diverse diverse :)

No ska vi nyt siste timan av helga, finn oss en film å nå kveldskos! :)

1 kommentar:

Lene sa...

hørtes deilig ut ;)


Kunne klart meg veldig godt uten dei skrekk filmene da.
Har ikkje sett dei og heller ingen planer om det. (tør ikkje!)
Men eg har store planer om å se mallcop snart, med han tjubby ifra kongen av queens.