torsdag, september 17, 2009

Sy-klopedia!!!

Har etter lang tids opp-moting leita fram symaskin igjen. Målet e å lag fornuftige fine teng med den, på en FORNUFTIG MÅTE...
Ikke sekkert eg grei det siste der, men der kjæm sekkert en del rare teng.

Først fant eg ut at eg trengt ei stor væska for å ha når eg no ska ha nattevaktshelg i helga. Så leita fra litt svart stoff å en gammel gardin som innerstoff..
Resultate kan dåkk sjå sjøl, det e en haug med ting som sku ha vøre gjort annerledes, eg å symaskin vart litt uvenna helt mot slutten, plutselig bynt den å spy ut fire ganga så mye tråd! aaaner ikke keffør, kanskje den har symaskinolje-abstinensa eller, ikke veit eg! ;-)
Men om man ikke ser så nøye i sømman så kan væska godt brukes på natterstid i allfall ;)

Blomstern på framsia e ikke festa enno, men tenkt å prøv sånn tekstil-lim på det... :


Her har eg sydd inn en pynteknapp, den ska etterkvært(eller aldri) få en motpart, så eg kan lokk att væska..

Den herlige gardin min tel innerstoff! ;-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så flenk du e!!! den va jo kjempefin:-)

Lene sa...

ikkje verst!!
tre hoda monster du liksom....
lykketil på nattevakts helg

Odin Hørthe Omdal sa...

Wow-shit. Dialekti di skriven er ekstremt lik nynorsk!

Veldig kult. :D Stilig å laga eiga veska òg, forresten.

MayCo sa...

arti å sy ja!! kjenn det klør i mine fingre å..må få lån mamma sin igjen snart!