tirsdag, september 01, 2009

Prosjekt-planlegging

På tide med en vettug planlegging av hobby-ting no fremover, sånn at eg kjem meg i gang.
Planlagte prosjekter e som følger

Klipp-og-lim:
Sykehus-album til Edvard

Strikking(ja; strikking!!!):
Eg har et panneband eg ska start med(dvs fullfør), å etter det ska eg å kjøp meg et litt meir avansert opplegg å strekk. Forslag mottas med takk!

Symaskin:
-Ska lært meg lappeteknikk,
-sy toalettmappe
-og en veske
-og iphone-etui.

Julegaveprosjekt granskes også nøye.

Symaskinen ska med andre ord leites fram, utforskes og mestres. Eg har mange "Nina gjør ting hun ikke kan" den her høsten ;)
Forøvrig har et et evigvarende broderingsprosjekt som har pågått i generasjoner, eg hold på å fullfør det, det må og jobbes med.

Sånn!
Det her va vel passe forpliktanes vil eg tru! :)
Å det e lov å purr på om ikke nån resultat kjem straks!... ;)))

3 kommentarer:

Unknown sa...

du e så lur! Gled meg no tel en laang handarbeidshøst. Trur de bi mye som ikke eg kan heller, men om vi går laus på kvar sin symaskin med dødsforakt må vi vel vinn?

Nina sa...

Definitivt!! Eg har stor tru på at vi vinn den her høsten :)))

Lene sa...

Så moro!
bloggen din er blitt kjempe fin:D
Ser forresten du har fått til datoen og :D