tirsdag, september 08, 2009

Produksjonen er i gang!

No strekk eg en puff, åsså har eg kjøpt garn til å strekk kopptue, å det kjem jo tel å bi ganske stilig å gje i julegave! :)
Har ikke tatt bilda av puff-emnet enda, men har henta det fra HER, å sjå korr stilig den bi telslutt!! :D
Glede, glede :)
Men eg e jo ikke vørtn helt handarbeids-nørd enno, litt anna e det jo så skjer i livet, eg e bynt på arbeid igjen etter lang tids syke-avveie, det va godt ja!
Åsså strev eg med å bynn å tren igjen, eg har jo personlig donert 349 kr mnd til Friskhuset i sommer, uten grunn, så no ska eg ta igjen førr det. I tilleg har eg jo kjøpt meg trenings-dvd som ska til pers, Zumba Fitness. En slags blanding mellom merengue, salsa, latin cumba å magedans-ish... Utrulig digg å dans, men utruuulig pinlig vess nån plutselig kjem inn å ser på, så det bi nok i høyst private stunde ;)

Lavkarbo-livet har eg levd sia 1 juni, det går bære godt, heile 6 kg e forsvunnet sia da! Helt uforståelig at jo meir fett eg pakka inn i munn, jo meir forsvinn ut av kroppen! Jammen ikke lett å forstå, enda eg har lest teorien bak minst et par gang.. :)

Neste blogginnlegg håp eg å ha nåkka å vis fram, sånn passe kreativt.. Inntil da, et lite bilde av en snusk liten plugg,han e vørtn 1 år og ska snaaart bynn å gå.. Men nederste makkel-skuffa har han full kontroll på ;)


5 kommentarer:

Unknown sa...

Det e så arti at du og e begynt me håndarbeid!
Å så gled eg meg tel å sjå deg når du ha øva på den der danse dvd din:-)

Lene sa...

Så artig!
Eg har nett lært meg å hekle, så eg har faktisk strikka og hekla ei baby lue til min nye niese.
Gleder meg veldig til å se det du lager og :D:D:D
Forresten i uke 45 da er det scraporama her nede... frister det?

Hehehe, me må seriøst koke ut ein plan på treff snart!

Lene sa...

Hallo!
har du kommen noko lengre på prosjektet?

Nina sa...

Hola! Ja e kommen lengre ja! Men ikke fullført det helt enno... Men eg strikk å strikk før harde livet! I min verden - ganske effektiv. I andre sin verden - liiitt treg :)

Unknown sa...

du asså.. tusen takk for søt kommentar i bloggen min, bi jo helt rørt:-) You're my person!