tirsdag, oktober 06, 2009

Sykdom og sengefjas

Eg har hatt sånn døgn-influensa, vart syk på søndag og fram til i går kveld, e veldig imponert over influensaen å dens evne tel å tilpass seg mitt hverdags-tempo, syns i grunn den e ganske snill å grei så tar sånn hensyn til meg å mine følelsa at den velg å komprimer seg såpass at man har tid tel alt man ska gjør! Det e influensaen sin det! ;-)

Har hatt symaskin framme og den jobba som bære det, men eg e stygt redd før den må inn på service, den høres slettes ikke bra ut, e masse bråk i den, åsså syr den ikke ordentlig :P Men fikk sydd meg en tunika i går, som ska brukes tel indianer-fest i helga, trur eg må prøv å sy den fleire gang, den va såpass enkel! Va kjempeartig i hvertfall ;)

Åsså har eg kjøpt masse perle å band i det siste også, å bynt å knyt sånn makrame, e jo plutselig artig igjen, no når eg e voksen å ikke bi tvøngen tel det. Å dessuten e perlen man før bruk mye finer no enn dem va før ;)

Ska legg ut bilda etterkvært :)


Og puffen den jobbes med, sakte men sekkert... ;)

Ingen kommentarer: