søndag, oktober 25, 2009

Bodø City

I helga har eg vært i Bodø, på jenteturi lag med karisgaleverden. Når man tel daglig bor i Mo i Rana, e jo Bodø nesten som storby å regn. All de artige butikkan dem har som ikke vi har her heime!!!
Men eg fikk i allfall tråla meg litt igjennom H&M etter litt kleia, og for en gangs skyld handla eg bære kleia tell meg sjøl; to tunika, to ull-genser-tunika-greier, tre tights og fire skjerf. + litt truser.. ;-)
Ellers fant vi en sybutikk, der det va så mye fint tøy at vi ikke visst korr vi sku bynn!.. Kjøpt littegrann, til tross for lite penga. Åsså va vi inne på engarn/perlebutikk, der trur eg mitt Mekka ligg, steike ke masse fint!!!! Handla inn tellitt makramè-prosjekt..


Høydepunktet va Sivert Høyem-konsert, som vi ikke fikk billetta til pga en litenmiss. Men verdens snilleste dørvakt slapp oss inn når det va ca 20 min.igjen. Herlig!!


Vi hadd oss også et herremåltid på Egons, med biff og Oreo-kake på menyen :-D

Førr ei artig helg!!

Ingen kommentarer: