søndag, oktober 18, 2009

Helgens begivenhet/flause...


Eg har hatt nattevaktshelg no i helga, det e jo ikke alltid lett når man ska arbeid å alle andre har fri. Men når det e nattevakte e det jo både positivt og negativt med det, som at man har god tid til handarbeid å film. Det som ikke e fullt så bra e at man bi så sabla trøtt!

Nåkka eg fikk merk her i mårrest, når eg sku stopp førr å fyll på biln før eg kjørt heim. Ha fyllt ca 20 liter før det plutselig gjekk opp før meg at eg sto å fylt 98 Blyfri på den store fine Diesel-biln min...
Jommen assa...

Det heile endt opp med at eg gikk å la meg hos ho mamma, så mått den kjekke mannen min ordn opp etter meg ;-)

Aldri fyll etter nattevakta!!

1 kommentar:

Lene sa...

huff da, det er fort gjort ;)
godt du har ein slik handymanny som kan ordne opp