søndag, april 26, 2009

Ukesslutt, snart ukestart.

TOMMA(ikke mitt eget bilde...)
På fredag fikk eg levert inn eksamens-mappa mi på Nesna, fornøyd med det, det betyr ett skritt nærmere godkjent studie ;) Eg må fremdeles lever inn den såkalte ressurs-permen, der ska det va ikke mindre enn 200 sanga eg ska kan bruk i undervisningssituasjon i forskjellige kategoria. Der har eg 80 igjen, + lever inn nån oppgava og nån logga som e snart ferdig. Etter en eksamen som eg forhåpentligvis står på, kan eg vel på en måte kall meg sjøl Kreativ Musikkarbeider ;o) Hurra!!

I helga ha vi kosa oss, på fredag va ungan hos farmora si å la seg, så for vi borti gata her hos en kompis. Eg klart å få i meg et par glass vin + 3 veldig svake drinkersa, å det va nok for en alkohol-sultefora ammende som meg, eg syns det snurra godt oppi høve ja ;)
Lørdag gjor vi oss en tur til Tomma, ei øy uti havgapet, der e det nydelig fint. Va på besøk hos et vennepar. Dem har to unga på 3 og 6, og med vårres to på snart 3 og snart 1 vart det livat ;)
No e en stk sliten Vebjørn og en stk trassig(og sikkert veldig sliten) Edvard lagt seg oppå loftet. Eg og Einar tenkt oss en tur i badekaret og plei forkjølelsan vårres, før vi ska lag oss løvbiff med chips. og eg ha spara lørdagsgodisen i fra i går, OG gått ikke mindre enn tre tura i dag ;) jippi!

PS: Gratulerer med-blogger-innbygger Kari med ny status ;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Høres ut som ei fin helg! og takk for gratulasjon:-) artig me ny status!

Lene sa...

Dægern!
Der vil eg reise til sommern!!

Du er kjempe flink snuppa. Tenker det blir godt å endelig bli ferdig ;)