mandag, april 20, 2009

If it matters, MAX IT!

Her i rottereiret e det stortsett oppgaveskriving, oppgaveskriving å atter oppgaveskriving. Det e imidlertid litt slitsomt å bære tenk fornuftige tanka heile tia, så derfor går det nedpå med pepsiMax-boksa, e en stor motivasjonsfaktor akkurat no... (skriv minst ei sia tel, SÅ får du lov å drekk en boks. Flenk jenta!*klapp meg sjøl på hodet*...)
Men no e det ikke mye om å gjær før eg kan lever inn oppgavemappa, å det ska bi veldig godt med litt roligere takter. Eg syns ferietid nærm seg med stormskritt, så e bære å nyt dagan no!
Våren e ei fin tid :)

3 kommentarer:

Linn sa...

Likte din måte å motivere deg selv på altså! og jaaa Pepsi Max er bare best! hmmm kanskje jeg må lage meg noe slags belønningsystem... Du får ha lykke til med oppgaveskrivingen, eller håper du er ferdig nå og kan nyte en ny kald boks med Pepsi Max ;o)

kari sa...

Først kaffe så pepsi max??? du må no verkelig gå på maximum overdrive her, he he! Flenk jenta!

Anonym sa...

tjohooooo! det her va jo aille tiders...dææææ!!!!!!!!!