onsdag, april 01, 2009

Haha....

Veldig artig med egen, "NØYE" gjennomtenkt aprilspøk, og ingen som merk det en gang ;o)

Vel, vel. Skal husk det til en annen gang da! thihi ;)

No har eg og Store, mellom og Store's kompis vært på kino, Hundehotellet. Veldig artig film, og Edvard satt faktisk ganske så lenge i ro! Imponeranes!
De to størstan satt som tente lys gjennom heile filmen, sånn bortsett fra nån hysteriske knis innimellom ;o)

No har freden og roen senket seg, eg har endelig fått det stilt, og det tok såpass lang tid at eg rakk å lag et kort, redd ulva fra to elga, å skriv litt på bloggen min. Men no e det mamma-tid :)

Og det bi med litt te og knekkebrød-kos. Ha gått å tenkt på det i fleire tima no ;)

1 kommentar:

Lene sa...

*knegg*
hehe, beklager eg ikkje såg det før no.
Hadde nok blitt litt skuffa om dere hadde flytta så langt i feil retning :)