onsdag, januar 21, 2009

Målløs...

Eg har i grunn ikke mye å skriv i grunn, men eg mått no gje lyd i frå meg..
I skrivende stund e no alle så å sei fresk, litt snørr og sånt må en uansett tål. Vi går å vent på snyen, men den har vesst tatt ferie, så mulig påskepølsa må grilles på trappa i år :P

Eg ska no skriv oppgava, har hatt skoleuka, så no e det bære å trø tell; har ikke mindre enn tre oppgava som ska skrives, to små og en stor.
Datoen før "tilbake til jobb" nærma seg faretruanes, eg vingla mellom å gled meg og gru meg.
Men eno ikke så lenge til sommern!

Eg driv no enno med prosjekt "Livsstilsendring", så her e det trening og viljestyrke som står på planen. Ulva e òg gla, ho får fleire gåtura no :D

Bildan eg sku legg ut ligg enda på kameraet, men neste innlegg lov eg litt bilda. Eg heng etter!





Huset e no i allfall ryddig da.... ;)

Go natt!

Ingen kommentarer: