torsdag, januar 29, 2009

Dagen i dag..

...e en sånn opp-og-ned-og-opp-dag. Lyspunkta og mørkedala hånd i hånd. Kanskje pms?
E i hvertfal sletn i kroppen. Lille prøttus start dagen før klokka seks førr tia å då e det bære å stå opp. Åsså går eg å grubbel så mye på alt som må/ska/bør gjøres; studier med oppgave praksis eksamen og prosjektuke for døra, jobbstart om en mnd, den 20%-delen av jobben som eg faktisk jobb i allerede, i tillegg til husarbeid, husarbeid og atter husarbeid.
Eg har prosjekt-gjør-ting-med-en-gang, i stedet før å utsett så teng bære bi ligganes. M.a.o så e eg jo på føtn heile dagen, før det e ganske mange teng som bære egentlig sku ha vøre gjort sånn ca. i går.
Prosjekt livsstilsendring går jo greit. Må investeres en del tid i det og, trening tar tid. I går va eg og Lars M på cuprenn, der gikk vi voksen-løypa. Sprek unge, eg gikk no så fort eg greid å han holdt no følge. Men eg hadd no heldigvis beire gli.. ;)
I dag ha vi vøre gåanes helt på endn av Dilkestadveien. Tur-retur e det vel sånn ca. ei mil. God og mør i kroppen no!
Eg syns det e viktig å kom seg ut, en kan ikke forvent at ungan e aktiv å syns det e artig å va ute hvis man ikke gjør det sjøl tenk eg. Så om Edvard ska bi den framtidige Bjørn Dæhlie(ambisjona??), då må eg trø tel å bi ei sprekere mor!

I løpet av kort tid ska Vebjørn fløttes over på eget rom, grur meg! Han e jo så litn... Sats på det går bra, sjøl om det kanskje bi litt tåra.. Ja å kan jo hend han Vebjørn og bi lei sei ;)

Men i mårra e det helg.. Og en ny dag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

så tankefull du e i dag da. Eg personlig, har ikke så mange tanka i hodet for tida, e litt vakuum i toppen men dem kjem vel snikan igjen når kvardagen innhent meg. Tidsklemma e vel et begrep både eg å du kjem til å bi meir enn godt kjent med ja.
Men du e no ihvertfall flenk å kom deg ut å trim litt, det vil vel på sikt gje meir overskudd. Sats på at eg og kjem meg i gang med det om en måneds tid eller så...
Bi arti når han lille Ellart bi Bjørn Dæhlie;-) då kan han delta på sånn idrettsgalla med Trygve, for han ska visst bi maradona eller solskjær eller beckham eller nå sånn når han bi stor.