tirsdag, desember 23, 2008

No e det jul - igjen!!

Engler daler ned i skjul, menneske fryd deg, for høyt i toppen går vi rundt om en enebærbusk! Og alle hjerter gleder seg :DDD
Eg e ferdig med aaalt! bære treet og litt julepynt som gjenstår :)
Ellers e all maten klar, matten e banka, blomstern står på bordan, alle rom e vaska og tellåme all kleian e snart oppvaska!
Eg ha ikke vaska trappa enno da, men pytt. Kanskje det bi tid i mårra, vi ska ha kosedag. Åpn nån få pakka, spis mølja hos ho svigermor. Guttan ska få køyesenga si i mårra, det bi litt artig!! Så det her e Edvard si siste natt i sprinkelseng, og Lars M si siste natt i junior-seng. i allfall i det her huset :D
Litt vemodig, men bi no artig og. Men minstemann får ikke lov å fløtt ut av rommet vårres enno, har eg beslutta!

No ska eg kryp inn bak ryggen at han einar å drøm meg litt bort. God jul!

2 kommentarer:

MayCo sa...

pakka i dag??? e ikke det litt juks da?? hehe!!! (egentli litt missunnelig !!)

Anonym sa...

No e du slapp å legg inn nye innlegg asså!!
;-) *stort spark bak*