tirsdag, desember 02, 2008

Hujeda meg..

Edvard spydd på mårran, men han kvikna veldig godt tel, så utpå dagen kjørt vi tel Mo, eg å de to minstan.
Butikk etter butikk. Uten barnevogn, vi brukt bære handlevogn med stol i. Så da vi kom til Jysk å dem IKKE hadd sånn vogn(sjitbutikk...)da tok vi ei stor puta å la han ned i ei vanlig vogn.. Det va seriøst INGEN som såg rart på oss..(neida...).
I dag har gardina til begge romman vørtn kjøpt inn, no e det ikke lenge tel eg kan legg ut før/etter-bilda av romman!

Eg må sei at det va spennanes å fær tel byen med EJ og VA helt åleina, mens Edvard e mett i en trass-periode, han sku altså ikke dit eg sku, å han sku IKKE kom når eg villa det, å når eg flira va han sint, å når eg vart sint så flira han av meg... Men eg va ganske flenk å tell til 10, gikk bra! Han fikk litt rødbrus å en calzone, då vart han førnøgd ;)

Vebjørn e jo bynt å bi så stor, no _står_ han i fanget, å syns det e kjempeartig! :)
I helga ska Edvard å kanskje Vebjørn va hos besteforeldran, så då bi det kanskje en tur ut på oss! :) I allfall sånn ut å spis å på kino... Vi får se ke det bi tel, kan hend vi må va heime å rydd/vask :P

Ingen kommentarer: