tirsdag, mai 12, 2009

Oppdateringe.. Og sånn takknemlige øyeblikk.

...i grunnen ikke stort å oppdater. Lite energiske strømma før tia, eg e sliten døgne rundt :P
Men snart sommer! Å eg ska IKKE gå skola neste år, fysj å fy.

Likavel e det jo en del å vær gla før, hør eg dem sei ;) (fnis..)
Og utfordringa fra karisgaleverden e at man ska førtell litt om ke man e takknemlig førr, gjerne med et bilde.
I sånne slitne øyeblikk e jo det litt vanskligere å finn nå glupt å sei, men det mest åpenbare e jo definitivt det enkleste og det beste; altså familien min. Ungan mine, herunder to egne og en lånt, e utrolig sjarmerende, spesielt når dem søv ;) Dem lag liv å røre, og det e i hvertfall ikke kjedelig!..
Kjærestn min, mann min, kokken og handy-man' min og min beste venn, han e eg veldig gla i. Det e jo ikke mye å va takknemlig for, eg e jo bære gla i han. Men det eg e takknemlig før e jo at han e gla i meg! Det e sekkert litt av en jobb ;o)
Her e nån bilda av familien min :)


Den barskeste!! :o) Det her bilde tok vi før å send at han onkeln min i "Amrikka", før å vis han at det e en snill kar eg ha funnet meg, han va veldig opptatt av det, ellers sku han "send some Navy-shit whopping his ass!" hehe...mulig han ikke slepp unna det :) Men en kjekkas uansett :)

Bålfyring i påsken, guttan jobba hardt! :o)

2 kommentarer:

Lene sa...

Nå så fint :D
Så kjempe fine gutter du har Nina.
Du er en heldig kvinne ;)

Nina sa...

Takk! Ja eg veit ;o) Veldig heldig ;)